instalacje

2016-09-08 20:48
Gaz w skrzynce możesz mieć dopiero wtedy kiedy będziesz niego korzystać,musisz mieć opócz podpisanej umowy jeszcze całą instalację wewnetrzną We wniosku nie trzeba było okreslac sposobu określania ogrzewania. Chce ogrzewać na paliwo stałe. Żadnych zapewnień i warunków technicznych z gazowni nie trzeba było dołanczac do wniosku. Ogólnie napisałam ze budowa budynku wraz z niezbedna infrastruktura techniczna w tym woda, prad, kan. ,gaz. Nie okresliłam do czego mi to potrzebne (ten gaz)W ubiegłym tygodniu podpisywałem umowę z "gazownikami" na Olszewskiego w Lublinie. Żeby pan w ogóle dał mi cokolwiek do wypełnienia i podpisania musiałem przedstawić 2 swoje dokumenty: Plan przyłącza gazowego (oczywiście uzgodniony w zurdzie) oraz plany instalacji wewnątrz budynku. Plan przyłącza pan pracownik oczywiście mi zabrał i oświadczył, że gazownia za niego zwróci pieniążki. Na podpisanej umowie o przyłącze musiałem zadeklarować się kiedy zacznę fizycznie korzystać. Polityka jest chyba taka, że jak chcesz mieć skrzynkę z licznikiem na ścianie domu lub w linii działki to musisz mieć odbiornik.
taką gotową do użytkowania wykonaną zgodnie z projektem,oraz odebraną przez gazownię.To tak jak gdy na działce stoi skrzynka elektryczna to nie ma w niej licznika i napięcia sama stawiasz(tzn elektryk z Papierami,ale na twoje zlecenie) skrzynkę tzw erbetkę i tam gniazdka i bezpieczniki do własnego użytku.Z gazem jest tak że nie ma mozliwości posredniego wykonania instalacji-musi być docelowa od razu w całości.W warunkach tech-które będą ważne będzie data do kiedy możesz zawrzeć umowe i od kiedy musisz zacząc pobierać.